ZAPROSZENIE NA KURS

Data dodania: 24-10-2019

OIL w Łodzi zaprasza wszystkich na Kurs Rozwojowy dla lekarzy- warsztaty PREMIUM Cz.I „Naucz się wzbudzać zaufanie i budować relacje z pacjentem- efekt Cię ZASKOCZY. Poznaj 7 potrzeb pacjenta, zostań dla niego najlepszym lekarzem."

Termin: 16.11.2019 godz. 9.00-13.00

Miejsce: OIL w Łodzi, ul. Czerwona 3

Prowadząca: ANNA MALAGOWSKA

Opłata: 25PLN, wpłaty należy kierować przelewem na rachunek Okręgowej Izby Lekarskiej w Łodzi nr 98102033520000160200100362

Formularz zgłoszeniowy: FORMULARZ

W przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie w formularzu odpowiedniej opcji oraz podanie danych do faktury. W przeciwnym przypadku, po zaksięgowaniu wpłaty wystawiony zostanie paragon.

UWAGA! 

W szkoleniach organizowanych przez OIL w Łodzi mogą brać udział lekarze, którzy mają na bieżąco opłacone składki członkowskie.

REZERWACJA MIEJSCA NA KURS NASTĘPUJE PO DOKONANIU WPŁATY.

 

PROJEKT ROZWOJOWY DLA LEKARZY

 

„JAK ZASPOKOIĆ 7 PODSTAWOWYCH POTRZEB PACJENTA,

CZYLI JAK ZAMIEŃĆ PACJENTA ZADOWOLONEGO NA ZACHWYCONEGO”

 

Cały projekt przygotowany jest w oparciu o koncepcję potrzeb psychologicznych i reguł wywierania wpływu.

Podstawowe potrzeby pacjentów to:

1.POTRZEBA BEZPIECZEŃSTWA

2.POTRZEBA AUTORYTETU

3.POTRZEBA INFORMACJI

4.POTRZEBA KOMFORTU

5.POTRZEBA EFEKTU

6.POTRZEBA PRZYNALEŻNOŚCI

7.POTRZEBA KONTROLI

Każdemu pacjentowi, podczas wizyty zależy na tym, by: czuć się bezpiecznie, być obsłuchiwanym przez prawdziwego fachowca, wiedzieć, jak wygląda plan leczenia, mieć komfort w miejscu, w którym odbywa się leczenie, efekt leczenia był bardzo dobry, posiadał wpływ na to, co się z nim dzieje w czasie procesu leczenia.

 

Proponujemy, zatem cykl warsztatów, które wyposażą lekarzy, którym zależy na rozwoju w kompetencje, pozwalające w dużej mierze zaspokoić podstawowe potrzeby pacjentów a w konsekwencji budować stabilny i dochodowy biznes.

 

 

WARSZTAT 1

JAK ZADBAĆ O POTRZEBĘ BEZPIECZEŃSTWA PACJENTA I ZBUDOWAĆ AUTORYTET?

 

Bezpieczeństwo

•Reguły wywierania wpływu na ludzi i ich zastosowanie w pracy z pacjentami.

•Czym jest empatyczne podejście i jak okazywać empatię pacjentowi?

•Inwazyjne i perswazyjne słowa, czyli język, jako narzędzie do budowania kontaktu.

•Komunikacja pozawerbalna, czyli gesty mówią więcej niż słowa.

•Reguła „Nie ma, że nie ma”

•Znaczenie i rola pierwszej wizyty, jak zostać mistrzem pierwszego wrażenia

Autorytet

•Szacunek, jako baza do zbudowania relacji;

•Kompetencje medyczne, po czym je widać?

•Pewność siebie, jak wpływa na pacjenta?

•Wizerunek lekarza, o co zadbać, jakich błędów nie popełniać?

•Sympatia, jako baza do dalszych działań.

•Reguła podobieństwa, jak z niej skorzystać?

•Wizerunek w intrenecie, najważniejsze kwestie.

 

Spotkania realizowane są metodą warsztatową połączoną z prezentacją i dyskusją moderowaną. Będziemy pracować na konkretnych przykładach i szukać realnych do zastosowania rozwiązań.

Prowadzący: ANNA MALANGOWSKA

 

•Psycholog, coach i team coach

•Prowadzi szkolenia dla wszystkich szczebli organizacji od ponad 20 lat

•Jest wykładowcą akademickim na SGH, prowadzi zajęcia w obszarze „Proces coachingu”

•Od 12 lat współpracuje z EXTENDED DISC POLSKA, jako trener i konsultant korzystający z narzędzi

•Przeprowadziła ponad 1200 godzin coachingu dla średniej, wyższej i najwyższej kadry menedżerskiej.

•Specjalizuje się w team coachingu i jest współautorką powstającej właśnie książki dotyczącej efektywnych zespołów i dobrych praktyk menadżerskich

•Przez cztery lata wykładała na Akademii Leona Koźmińskiego przedmiot „Wystąpienia publiczne”

•Jest trenerką, która w wielu organizacjach szkoliła trenerów wewnętrznych w obszarze „Train the trainer” oraz superwizowała ich pracę

 


 



dokumenty do pobrania: